1e dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van richard Zwetsloot - WaarBenJij.nu 1e dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van richard Zwetsloot - WaarBenJij.nu

1e dagen

Blijf op de hoogte en volg richard

09 November 2015 | Australië, Brisbane

Zo hier dan me eerst reis verslag.
Het begon al goed afgelopen donderdag, ik zou toen om 12:45 de lucht in gaan maar daar in tegen werk mijn vlucht geannuleerd wegens technische problemen .... Dus ging ik pas vrijdag om 9:00 de lucht in. Toen een vlucht van 11 uur gehad en heel wat films verder aangekomen in Hong Kong. Daar moest ik nog 8 uur wachten op mijn volgende vlucht maar wat Tot mijn verbazing was er een hotel voor me geregeld om die 8 uur te over bruggen. Het was een mooi en groot hotel en toen ik wakker werd kon ik ook nog rustig aan ontbijten voor niks. Vervolgens weer ingecheckt voor mijn vlucht naar brisbane van 8 uur en 45 minuten. Hier kwam ik locale tijd om 23:15 aan dus moest ik snachts nog even een onderkomen regelen alleen het hostel dat ik wilden was al vol. Maar gelukkig zaten er nog 3 hostels in die straat. Zo was ik aangekomen bij brisbane city backpackers. Meteen me bed ingedoken en 13 uur geslapen vanwege de jetlag. Dus die dag was lekker kort aangezien ik 14:00 pas wakker werd. Dus die dag ben ik even naar de supermarkt geweest en verder niet veel bijzonders. En toen weer optijd naar bed. En vandaag ben ik brisbane ingelopen het is een mooie stad alleen hou ik niet zo van de steden. Gelukkig zijn de mensen hier wel super sociaal en helpen je graag. En heb hier ook vast wat activiteiten geboekt voor de komende weken. Zo ga ik overmorgen (woensdag) 3 duiken maken in the great barrière reef en donderdag naar the rainforest en 30 november ga ik 3 dagen zeilen en snorkelen bij whitesundays (Google die maar even;)) en nu ga ik lekker slapen want morgen vertrekt mijn vlucht optijd naar cairns. Houdoe.

  • 09 November 2015 - 13:02

    Mam:

    Dat doe je goed Ries, leuk zo'n eerste reisverslag. Slaap lekker voor straks en alvast een goede vlucht voor morgen. X

  • 09 November 2015 - 13:18

    Je Zus XD:

    Heee broertje.. Leuk om je eerste verslag te lezen! Maar het great barrière reef.... Wat super mooi zeg! Hoop dat je een paar mooie foto's kan maken met je gopro :-D Kunnen we met je mee genieten. Hele goede vlucht morgen, en zien weer uit naar je volgende verslag. xxx

  • 09 November 2015 - 13:54

    Pap:

    Zo, ben ik de derde om te schrijven.
    Goede start met je verslag Ries, nu nog wat foto's er in plakken.
    De kaart van de Australische oostkust staat al klaar op tafel om te volgen waar je precies bent.
    Whitsundays is echt prachtig, dan is Langevelderslag maar tobben haha
    Veel plezier "and take care mate" . groeten xxxx

  • 09 November 2015 - 18:46

    Ome Cor:

    Ziet er goed uit Richard. Leuk om dat allemaal te lezen. Geniet er van en maak maar mooie foto's tijdens het snorkelen. Have fun. Cor

  • 10 November 2015 - 09:33

    'tante' Annemarie:

    Hey lieve grote neef,leuk je eerste reisverslag!Zo kunnen we je grote avontuur op afstand meebeleven.
    Helemaal te gek die foto die mijn zussie van je had gehad,van die kameleon!Prachtig, ze heeft hem doorgestuurd.Lekker veel foto's maken hoor Ries,hebben we er een beeld bij,maar vooral genieten.
    Veel plezier, Annemarie en Jeffrey

  • 10 November 2015 - 14:13

    Peter:

    Hoi Richard,

    Leuk om je zo te volgen. De eerste twee duiken zitten er al op (in je bed). Hoe is het bier aan de andere kant van de wereld? Draait het linksom je glas in, en kom je rechtsom je bed uit? Geniet van het weer, het regent hier de hele dag al... #kleinbeetjejaloers

  • 10 November 2015 - 14:14

    Sjanie:

    Hoi Ries
    Ik ga je ook volgen hoor,veel plezier!

  • 10 November 2015 - 14:40

    Mam:

    Nou Pieto, je hoeft niet echt jaloers te zijn op het weer want bij Ries regent het ook.
    Temperatuur is daar wel heerlijk.

  • 10 November 2015 - 21:51

    Cindy Wijsman:

    Hè Ries, leuk om je zo tevolgen dat gaan wij ook de komende 5 maanden doen.
    Geniet ervan man.
    De buuf van 28

  • 13 November 2015 - 07:49

    Anton Van Noort :

    Leuk die reisverslagen, een hele belevenis. De groeten en nog veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2015

laatste weken Australië

10 December 2015

week 5

24 November 2015

2,5 week Australië

09 November 2015

1e dagen
richard

Actief sinds 03 Nov. 2015
Verslag gelezen: 736
Totaal aantal bezoekers 3206

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: