week 5 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van richard Zwetsloot - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van richard Zwetsloot - WaarBenJij.nu

week 5

Blijf op de hoogte en volg richard

10 December 2015 | Australië, Alice Springs

Zo daar ben ik weer naar ongeveer 2 weken. Inmiddels al weer heel wat leuke dingen gedaan ik was gebleven bij mission beach, dat is inmiddels al weer even geleden in mission beach ben ik lekker wezen chillen op het strand en verder geen trips gedaan de volgende stop was magnetic island daar moest ik met de ferry vanaf townsville naar toe. Is zat daar ik een super leuk hostel met een hele vriendelijke eigenaar. Heb daar de eerste dag niet veel gedaan omdat ik er pas in de middag was. De volgende dag heb ik een auto gehuurd en ben ik het eiland rond gaan scheuren met een suzuki jimmy. En ben ik op hele mooie plekken gekomen. Ook ben ik naar een wild park gegaan en heb ik allerlei dieren in me handen gehad zoals een krokodil, slang, papagaai en hagedissen. Daarna ben ik nog een mooie wandeling gaan maken en heb ik wilde koalas en walibi's gezien. En savond lekker een biertje gedronken. De volgende dag ben ik nog even wezen snorkelen maar het zicht was echt ruk dus dat was niet veel. Vervolgens ben ik weer op de ferry gestapt naar townsville en vanaf daar de greyhound bus gepakt naar airlie beach. Daar ben ik 3 dagen geweest en heb ik een jetski tour gedaan en lekker bij de lagoon gelegen. En 30 november ging ik voor 3 dagen zeilen bij de whitesundays. Dit was echt een geweldige ervaring zeker whit heaven beach was mooi. En savond lag ik op het dek op het voorzeil naar de sterren te kijken en hoorde je de dolfijnen om de boot heen zwemmen. Echt een geweldige ervaring. Ben verder nog wezen snorkelen maar het was niet zo mooi als de great barrière reef. En toen waren de 3 dagen alweer voorbij en gingen we terug naar de haven. Toen ben ik even lekker gaan douche omkleden en wat eten en toen de nacht bus in naar 1770 (dat is een plaatsje) daar heb ik een 3 daagse survival trip gedaan. We werden op met een stunt vliegtuig op een onbewoond eiland gedropt en moesten daar gaan survivale. De vlucht er naar toe was al geweldig en op het eiland was het ook super. We waren met 8 personen en 2 guides. En we mochten daar doen en laten wat we wilde er was niks van een programma. Dus we zijn wezen sand boarden. Beetje varen vissen. En vooral chillen. En die 3 dagen gingen ook veelste snel voorbij. Toen ik terug was van het eiland ben ik met een paar mensen mee gereden ik de camper naar me hostel en daar lekker wat gegeten en toen optijd me bed in want ik was aardig gaar na al die drukken dagen. En de volgende ochtend ging de bus ook weer vroeg naar noosa. En noosa was echt een super leuke plaats. Leuke mensen lekker weer mooie stranden en een geweldig nationaal park. Ben daar heerlijk gaan ontspannen en wezen surfen voor 4 dagen. Vervolgens naar brisbane gegaan voor 1 nachtje en vanaf daar op het vliegtuig gestapt naar uluru ( the outback ). Eerst een vlucht naar sydney en daarna Door naar uluru. En daar ben ik nu in het vliegtuig opweg naar uluru. Dus dat is weer een aardig verslag zo :p nou tot het volgende verslag maar weer. Houdoe

  • 10 December 2015 - 07:26

    Mam:

    Hey kanjer, wat een saai leven heb jij, je maakt niks mee. Geweldig hoor wat je allemaal doet en ziet. Het is maar goed dat je het allemaal opschrijft anders vergeet je een hoop, en zo kun je het altijd nalezen.
    Leuke foto's, met die jetski is gaaf. En die survival viel ook wel mee denk, wat heb je daar voor eten
    gescoord? Een vissie heb je toch wel kunnen vangen hoop ik. Nu inmiddels in de outback, weer iets heel anders. Veel plezier, pas goed op jezelf, en we wachten op de foto's van de kangoeroes. XXX

  • 10 December 2015 - 13:14

    Pap:

    Hi Boy, jij komt nog eens ergens!
    Het is in ieder geval niet suf.
    Goed om weer eens een verslag te lezen, dan blijven we een beetje bij.
    Veel plezier in en rond Alice Springs, maak er een mooie tijd van.
    Groet pa. xx

  • 11 December 2015 - 15:44

    Annem:

    Hey Ries,een heel leuk verslag en leuke foto's!
    Geweldig wat jij allemaal mee maakt joh,het lijkt wel een droom....een droom die voor jou werkelijkheid is geworden!
    'Maareh'....typ je nog steeds met 10 vingers Ries,nadat je die krokodil hebt vastgehouden....?
    Ik hoop het wel,met al die belevenissen van jou,zijn 10 vingers toch wel gemakkelijk.
    Geniet ervan kanjer en pas goed op jezelf Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2015

laatste weken Australië

10 December 2015

week 5

24 November 2015

2,5 week Australië

09 November 2015

1e dagen
richard

Actief sinds 03 Nov. 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 3214

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: